За підсумками 2013 MG став одним з найбільш динамічних брендів в Україні

2013 став показовим для британського бренду MG. Незважаючи на падаючий ринок, введення спецмита на імпорт автомобілів, утилізаційного збору і падіння частки по багатьом брендам, продажі автомобілів MG в 2013 році збільшилися в 2,5 рази.
За ті кілька років, що бренд MG представлений в Україні, кількість цінителів британської якості і стилю значно збільшилася.
Цьому сприяло:
• збільшення впізнання бренду і закріплення позитивного іміджу бренду MG;
• багате оснащення автомобілів вже в базових версіях;
• виведення на ринок нових моделей: MG 6 седан, MG 5, MG 3 Cross;
• активне розширення дилерської мережі - 30 дилерських центрів по всій Україні.

За даними статистики 2013 особливою популярністю серед українців користуються MG 350 і MG 6. Так, за результатами 12 місяців 2013 року в Україні було реалізовано в два рази більше автомобілів моделі MG 6 ( в кузові седан та хетчбек ), ніж у 2012 році. Ще більш вражаюче зростання показує MG 350, продажу даної моделі збільшилися в 6 разів у порівнянні з 2012 роком. Всього в 2013 році було реалізовано тисячу автомобілів MG.

Зростаючий попит на автомобілі MG зрозумілий - висока якість, стильний дизайн, багатство комплектацій і вигідна ціна британських автомобілів завойовують симпатії українських автомобілістів. Тому всього за пару років на українському ринку MG зумів зарекомендувати себе як надійний і якісний автомобіль, зручний і вигідний в експлуатації. Нагадаємо, що на сьогодні модельний ряд MG складається з 6 моделей, серед яких MG 350, MG 6 седан та хетчбек, MG 550, MG 5 і MG 3 Cross.

Джерело: Автоконсалтинг