Тест-драйв SsangYong Tivoli: корейський погляд на міський кросовер

Кросовер В-класу SsangYong Tivoli збирається провести якщо не революцію, то перестановку лідерів у своєму сегменті. І перший під прицілом - Nissan Juke. Та й інших суперників вистачає. Кореспондент AUTO-Consulting оцінив амбіції корейського стиляги за кермом Tivoli.

Про зовнішність не сперечаються. Не дарма у Tivoli слоган - "Відрізняйся!" Те ж саме, можна сказати і про дизайн Juke. Тому, говорячи про стилістику Tivoli, кореспондент AUTO-Consulting може тільки констатувати, що він сподобається більш широкій аудиторії, ніж Juke. А в житті Tivoli симпатичніше і цікавіше, ніж на найвдаліших фото. Хоча, саме італійське містечко Тіволі і його околиці, гарніше нового корейського кроссовера.

Про особливості Tivoli AUTO-Consulting вже дещо розповідав. Але далеко не все. Адже головне - не в описі, а власні відчуття на пасажирському місці, в салоні і, звичайно ж, - за кермом.

Тестовий Tivoli був з новим 1,6-літровим бензиновим мотором електронної XGi160 потужністю 128 к.с., 6-ст МКПП і переднім приводом. Є ще Tivoli з 6-ступінчастою автоматичною трансмісією AISIN. Поки інших комплектацій на заводі в Кореї не роблять. А в найближчому майбутньому з'являться Tivoli з повним приводом і з дизельним мотором. Але водійське місце у всіх однакове, як і дорожній просвіт в 167 мм. І як колісна база в 2600 мм, яка визначає розмір салону. Габарити Tivoli - 4195х1790х1595 мм. Зручний розмір для міста. Адже SsangYong Tivoli - насамперед міський кросовер.

База, до слова, в SsangYong Tivoli така ж, як в Toyota Auris, але здалося, що місця в салоні кросовера більше. Може корейці і мають рацію, коли стверджують, що у Tivoli найпросторий в класі салон. П'ятьом по ширині тут може бути затісно. Але четверо будь-якого зросту і комплекції будуть почувати себе комфортно. Багажник теж говорять найбільший в класі. Його обсяг - 423 л.  Спинки задніх сидінь регулюються по нахилу в діапазоні 27,5 градусів, а підлога - практично рівна. Тому, їхати ззаду зручно.

Крім того, спинки задніх сидінь складаються в пропорції 60:40, утворюючи рівну площадку для речей і ще збільшуючи багажник. Для порівняння, у Nissan Juke і база, і потужність базових моторів менше. А от дорожній просвіт - більший.

Крім багажника у Tivoli багато корисних ніш для речей. Є чохол для окулярів водія, велика ніша в підлокітнику. Туди навіть 10-дюймовий планшет влізе. Для цього корейці застосували цікаве рішення: одна зі стінок ніші в підлокітнику - зі щілиною. Через неї і стирчить край планшета. Ящик для рукавички має закрите і відкрите відділення, а також лоток для речей. В кишеню кожної двері поміщається 1,5-літрова пляшка.

Пластик в салоні жорсткий, але з м'яким покриттям (напиленням) зверху.

Майстер-клас з маневрування: Огляд з водійського місця SsangYong Tivoli - командирський, посадка - висока. Видно частину капота і це дає можливість добре відчувати габарити. В Італії це важливо. По дорозі з Риму в містечко Тіволі дороги були, в основному, вузькі, а італійські водії - звикли до них з впевненістю.

За таких умов їзди придалася система зміни зусиль на кермі, яка є в Tivoli. У режимі «спорт» добре виписувати повороти на вузьких звивистих трасах. Режим «нормал» - теж для цього нормально підходить, а «комфорт» може стати в пригоді, хіба що на парковці.

Саме кермо дуже приємне на дотик і зручне в обхваті, має по-спортивному зрізану нижню частиною кола. А також підігрів, який зможе багатьох порадувати в нашу, зовсім не італійську, холодну зиму. SsangYong Tivoli управляється легко і зрозуміло. Прилади добре читаються, все під рукою. Вже через півгодини їзди здається, що за кермом цього авто ти вже рік.

В Італії придалася рідкісна для даного класу опція, яка є в Tivoli - вентиляція сидінь. А двозонний клімат-контроль підтримує комфортну температуру в салоні протягом всієї поїздки за рахунок постійного моніторингу температури і вологості зовнішнього повітря. Водій і пасажир переднього сидіння можуть регулювати температуру незалежно один від одного.

Самі сидіння, до слова, зручні і спереді, і ззаді.  Передні - профільовані з бічною підтримкою. Кореспондент AUTO-Consulting заглядав у всі Тіvoli, які були на європейському тесті SsangYong, але так і не знайшов комплектації з визиваючою оббивкою салону з червоної шкіри. А така - офіційно пропонується.

Не лінуйся - і сила буде
Спочатку мотор здався слабенький, особливо, коли лінуєшся знижувати передачі. На старті або при їзді в натяг час від часу необхідно підгазовувати, щоб не упускати обороти нижче зони достатнього крутного моменту. Звідси і витрата палива. Плюс - машина була нова і ще необкатанная. Однак, після того, як звикнеш, потужності в принципі вистачає. Причому, і на механіці, і з АКПП. Як вистачає і 167-міліметрового дорожнього просвіту. Кут в'їзду у Тіvoli - 20,8 °, кут з'їзду - 28 ° і кут рампи 18,7 ° гарантують гарну прохідність кроcсовера, коли він опиняється за межами дороги.