В Україні з'явився новий китайський автобренд Zotye: перші враження

Марка авто з Піднебесної представлена в Україні поки всього трьома моделями
Не встигли в Україні представити новий китайський бренд – Zotye, як кореспондент AUTO-Consulting проїхав за кермом всього модельного ряду (благо в ньому поки лише 3 моделі), на сьогоднішній день представленого у нас в країні. Від мікролітражки А-класу Z100 до седана класу С-High Z300 і середньорозмірного кросовера T600.
У дистриб'юторській компанії "Богдан Автотрейд", яка є офіційним представником китайського бренду Zotye в Україні, вважають, що одне з головних достоїнств моделей нового бренду – це краса. Або, по-науковому, – дизайн. Як повідомив генеральний директор "Богдан Автотрейд" Олег Кривов'яз, сьогодні у людей є потреба частіше міняти гардероб. І це відноситься не тільки до одягу, але й до автомобілів. Крім того, пан Кривов'яз впевнений, що сучасний покупець вже не хоче то, що є у сусіда. А Zotye, якраз і пропонує щось нове.

Але, крім зовнішності, від автомобіля чекають, щоб він ще й добре їздить. Як це вміють робити Zotye, кореспондент AUTO-Consulting з'ясував, поїздивши за кермом новинок. Правда, їхали ми не довго, всього пару кілометрів, і колоною, тому враження будуть поки самі поверхневі.

Мікролітражка Zotye Z100 збирається конкурувати з Daewoo Matiz. Узбецький "малюк" вже давно не оновлювався і в "Богдан Автотрейд" розраховують на ефект новизни.

Салон у Zotye Z100 невеликий – відповідно до класу (довжина авто – 3 559 мм). Пластик – жорсткий, але якісний і незвичайний. Це комбінація двох кольорів, яка робить, загалом, простий дизайн інтер'єру достатньо симпатичним. Оформлення центральної консолі – просте, але функціональне, кондиціонер з ручними регулюваннями. Спідометр – схожий на сонце, що сходить.

За кермом цілком зручно (рульова колонка не регулюється) може поміститися водій із зростанням в 185 см (регулювань крісла – дві: вперед/назад і нахилу спинки). І за ним, на задньому дивані буде достатньо місця (коліна стосуються спинки переднього сидіння) і поміститься такий же високий пасажир. Спереду місця над головою достатньо, ззаду, на вибоїнах високий пасажир може стосуватися даху верхівкою. І з приводу 5 пасажирів китайці, звичайно, перебільшують. Ну, хіба що п'ятеро худеньких китайців. Але це особливості практично всіх мікролітражок А-класу, так що Zotye Z100 тут не виняток. Сидіти і спереду, і ззаду зручно. Але хотілося б ще ручку над пасажирськими дверима.

Потужності 3-циліндрового 1-літрового 68-сильного моторчика (як стверджують у Zotye – це мотор Mitsubishi), в цілому вистачає. Z100 з 4-ма пасажирами нормально розганявся і досить бадьоро їхав 120 км/год. Але з шумоізоляцією ще китайцям потрібно багато працювати. А ось передачі в 5-ст МКПП включаються відносно чітко.

Дорожній просвіт в 156 мм дає можливість без проблем їздити по наших дорогах навіть у повністю завантаженому авто. Підвіска – жосткувата, і не здається слабкою або розхлябаною, що притаманне багатьом малюкам. Порадував зручний для міста маленький радіус розвороту. За заводськими даними – 4,55 м.

Багажник в 129 л - це, фактично, розмір для ручної поклажі в літаку. Але це теж правила та особливості даного класу. І такі багажні відсіки майже у всіх конкурентів. Під підлогою ми виявили ще й повноцінну запаску. А ось обігріву заднього скла, "двірника" і омивача - не виявили. Тому їздити по брудних дорогах на Zotye Z100 доведеться "по приладах".

Підводячи підсумок короткої поїздки відзначимо, що Z100 виявився цілком зручним міським автомобільчиком, який сподобається жінкам, коли з'явиться версія з АКПП. І чоловікам зробити такий подарунок своїм коханим буде не дуже накладно. Ціна на Z100 стартує зі 150 тис. грн.

Zotye Z300 - Зовсім інше враження справляє Z300. Це перевірена часом модель Zotye, яка користується популярністю і виробляється за ліцензією в декількох країнах. Зокрема, в Росії та Білорусії. А значить – протестована практично нашими дорогами.

І дійсно, зовні Z300 трохи нагадує американську версію Honda або Toyota, але на відміну від "диванної" американської підвіски має підвіску пружну і зібрану. Навіть на високих саморобних лежачих поліцейських, які раптово виникали на дорогах сіл, за якими проходив тест, Zotye Z300 виглядав молодцем. Седан долав їх без дискомфорту для пасажирів і без пробоїв. Дорожній просвіт в 150 мм – це наш стандарт. Можна без проблем їздити практично по всіх дорогах. Навіть за такими розбитим, як у багатьох селах.

При довжині в 4565 мм Z300 має велику колісну базу в 2700 мм і в салоні у цього седана простір, як у бізнес-класі. Ззаду навіть високий пасажир може сидіти, закинувши ногу на ногу. І троє нетовстих комфортно розмістяться на задньому дивані. А за ними – ще й об'єм багажника в 457 л.

Пластик в салоні - майже м'який і він звичних сірих або чорних тонів, а не як раніше у інших "китайців" світло-бежевий .. Тобто - відвертою пластмасою його назвати не можна, і коли торкаєшся, то на дотик він - приємний. Сподобався стильний дисплей. Він схожий на шкалу старого лампового приймача, по якій рухається стрілка пошуку станції. При цьому дисплей - кольоровий і сенсорний. Але треба вчити англійську (або китайську). Інших мов в меню немає. А ще трохи дратувало відверто синє підсвічування приладів.

При пафосних кріслах, обтягнутих штучною шкірою, на кермі хотілося кнопок управління хоча б аудіосистемою. Сам кермо регулюється тільки по нахилу, але влаштуватися на водійському місці можна зручно.
Управління - зрозуміле і непогане. Потужності 113-сильного 1,5-літрового бензинового мотора (Mitsubishi) - вистачає. Хіба що з самих "низів" він розкручується неохоче, але вже після 2000 об стає бадьоріше. А по динаміці розгону часом здається, що в седані Z300 мотор навіть могутніше, ніж в кросовері Т600. Хоча там заявлений 162-сильний турбодвигун.

Безсумнівна перевага цієї моделі – перевірена часом конструкція і солідна зовнішність майже бізнес-класу. Ціни стартують з 279 тис. грн.

Зовні і всередині Zotye Т600 - повне відчуття недорогого кросовера. На сьогоднішній день - він флагман модельного ряду китайської марки в Україні. У профіль і ззаду дуже нагадує Audi Q5, спереду - Volkswagen Touareg. Наші умільці напевно почнуть відразу ж міняти шильдики. І тоді (особливо в дзеркало заднього виду) ніхто не відрізнить Zotye T600 від іменитих німців. Коли журналіст побачив Т600 в салонному дзеркалі, відразу і не зрозумів, що це не Touareg. І так само, судячи з усього, думали водії інших авто, які шанобливо поступалися Т600 дорогу.

Всередині теж аналогією з Touareg зберігаються. До того ж в Zotye використовували для обробки пластик, що нагадує лакований не те сірий дуб, не те зебрано. Але виглядає дуже дорого. На водійському кріслі – огляд відмінний. Посадка висока, видно – далеко. Сидіти – зручно. Рульова колонка регулюється тільки по висоті. Але на бублику є кнопки управління аудіосистемою. От тільки сам обід керма при такій комплектації чомусь забули обтягнути шкірою, а залишили в поліуретані – не солідно. Зате прилади а-ля Volkswagen читаються добре, і якщо не дивитися на шильдики, – ви точно в дорогому кросовері.

Місця в салоні – достатньо. При колісній базі в 2807 мм, ззаду простір. А ось багажник – міг би бути і більше – 344 л.

Підвіска – добре проходить нерівності і забезпечує достатній акустичний комфорт. Керованість – зрозуміла, із серії – сів і поїхав. До автомобіля не треба звикати, і відразу хочеться піддати газу. Спочатку виходить бадьорий старт, але після 80-90 км / год розгін вже не такий жвавий. Здається, що потужності 1,5-літрового 162-сильного турбированного мотора (SAIC) для такого великого авто (довжина 4631 мм, повна маса – майже 2 тонни) не завжди вистачає. Особливо, коли швидкість більше 110 км/год. Але при такому темпі їзди Т600 добре тримає не найкращу приміську трасу (латана двухполоска) і за кермом відчуваєш себе впевнено. А в салоні – комфортно.

Не завжди чітко включаються передачі 5-ст МКПП. Вірніше алгоритм ходів не зовсім звичайний і їх доводиться знаходити там, де ніколи б не подумав. Але до цього швидко звикаєш і тоді КПП вже працює більше прогнозовано.

Zotye T600 не позашляховик. В Україну автомобіль поставляється тільки з переднім приводом. Але з дорожнім просвітом в 185 мм на такому SUV дуже зручно пересуватися в місті і передмісті. Як кажуть, не дивлячись на дорожнє покриття (або його відсутність). А солідна зовнішність Т600 буде викликати повагу навіть якщо не змінювати шильдик Zotye. Ціни на Т600 стартують з 379 тис. грн. і це, найголовніший аргумент.

Ось такі перші враження від знайомства з новими для України моделями китайського бренду Zotye. Їхнє майбутнє буде залежати від роботи дистриб'ютора. Якою вона буде? Скоро дізнаємося.

Джерело: Сегодня.ua